تاریخ انتشار: چهارشنبه, 09 آذر 1401 ساعت 11:40

اغتشاشگرانِ بی‌غیرت! کاش، اندازه آمریکایی‌ها غیرت داشتید

رفتار این روزهای این جماعت شُل مغز به قدری مضحک و بچه گانه هست که با هر تحلیلی بازنده این ماجراها خودشان هستند.

به گزارش آخرین نیوز، حقیقتاً جمهوری اسلامی ایران چقدر باید هزینه می کرد تا بتواند دشمنی، بی هویتی، بی غیرتی براندازان و مخالفان خود را اثبات کند؟

حقیقتاً ادامه دار شدن اغتشاشات در ایران، علی رغم همه خسارات، فایده بزرگی داشته که سبب شده تا چشم برخی فریب خوردگان باز شود و این "کلاس درس" که با خویشتن داری جمهوری اسلامی ایران در برابر اراذل و اغتشاشگران، تشکیل شده است، هر روز افرادی را از سبد دشمن به سبد «ایران» اضافه می کند.

در همین ماجرای حذف تیم ملی فوتبال ایران که براندازان و بی هویت ها همانند بچه ها به دلیل نرسیدن به خواسته های کوچک خود، با خوشحالی از باخت تیم ملی، سعی دارند تا با "لج بازی" والدین خود را ناراحت کنند، هم یک مدد الهی بزرگ نهفته است.

رفتار این روزهای این جماعت شُل مغز به قدری مضحک و بچه گانه هست که با هر تحلیلی بازنده این ماجراها خودشان هستند.

گویا این جماعت متوجه نیستند که عموم مردم ایران طرفدار تیم ملی ایران هستند حتی اگر طرفدار جمهوری اسلامی نباشند در این بین طرفداران دو آتشه فوتبال در ایران، تیم ملی خط قرمزشان است؛ برای این طرفداران دوآتشه بازیکنان آبی مثل روزبه چشمی و سیدحسین حسینی و ... و بازیکنان قرمز مثل وحید امیری و مهدی ترابی و ... و بازیکنان ملی و لژیونر مثل طارمی، آزمون، جهانبخش و ... حکم الگو و خانواده آنها را دارند و خط قرمزشان هستند لذا طی این مدت که برخی افراد معلوم الحال که فرق توپ و تور را نمیدانستند و تا به امروز به اصطلاح "فوتبالی" نبوده اند، با سیاسی کردن فوتبال به این چهره ها حمله کردند، عملاً جامعه بزرگ فوتبالی ایران را نسبت به خود بیزار کردند ؛ حقیقتاً جمهوری اسلامی از برانداز و اپوزیسیون شانس نیاورده است!

حال که این شُل مغزان از نشان دادن چهره خود ابایی ندارند ما هم در این امر آنها را یاری می کنیم تا تنفر جامعه نسبت به این جماعت بیشتر شود.

بی غیرتی و بی هویتی این شُل مغزها با تصویر زیر قابل اثبات است که حتی بازیکن آمریکا به بازیکن باغیرت ایرانی دلداری می دهد:

https://akharinnews.com/images/1401/09/04/photo_2022-11-30_11-05-33.jpg

 

در ادامه توئیت "سیما ثابت" کارمند محمد بن سلمان در شبکه ایران اینترنشنال را ببینید:

https://akharinnews.com/images/1401/09/04/photo_2022-11-30_02-56-02.jpg

 

ذوق‌زدگی یک "شهروند مزدورِ آمریکایی" از ناراحتی میلیون‌ها ایرانی!

‌ مصی علینژاد در گفتگو با شبکه آمریکایی "سی‌ان‌ان" باخت تیم ملی ایران در برابر آمریکا را با هم‌وطنان آمریکایی خود جشن گرفت!

696 نمایش

نظر دادن